12/16/2018 - يكشنبه 25 آذر 1397
جستجو

1397/3/28 آمار بازدید : 66 print

گزارش عملکرد سال گذشته سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران حاکی از آمار 83 درصدی رضایتمندی شهروندان از اقدامات و خدمات مدیریت شهری در منطقه 18 است.


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 18 ، مهندس سید محمد فیاض شهردار منطقه که در گزارشی به تبیین گزارش عملکرد مرکز سامانه 1888 (نظارت همگانی ) طی سال گذشته پرداخته بود ، ضمن بیان مطلب فوق افزود : بر اساس این گزارش منتشره ، از مجموع تعداد 126 مورد پیام ارسالی شهروندان با موضوعات خدمات شهری و محیط زیست ، شهرسازی و معماری ، فنی و عمرانی ، حمل و نقل ترافیک و اجتماعی و فرهنگی در سال گذشته ، 83 درصد تقدیر و تشکر ، 13 درصد انتقاد و 3 درصد شکایت به ثبت رسیده که بیشترین فراوانی را سد معبر دستفروشان ، مزاحمتهاي صنفي و مشاغل مزاحم ، تأمين روشنايي بوستانها ، تغيير كاربري مسكوني به انباري و تجاري و لكه گيري آسفالت به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد : از منظر رسیدگی به این تعداد پیام ارسالی تا کنون 89 درصد رسیدگی فنی صورت و 40 درصد از مطالبات شهروندان محقق گردیده است.

فیاض همچنین با اشاره به این موضوع که رویکرد این سامانه رسیدگی به پیامهای ارسالی شهروندان در کمترین زمان ممکن بوده ، یاد آور شد : شهروندان مي توانند نظرات ، انتقادات ، پيشنهادات و شكايات خود را از طريق یکی از راه هاي ارتباطي اين سامانه شامل اينترنت ، تلفن ثابت 1888 ، پست الكترونيک ، صندوق دريافت نظرات ، سرويس پيام كوتاه ( 30001888 ) جلسات ارتباط مستقيم با مديران شهرداري ، صندوق پستي و نمابر ثبت و پیگیر مراحل رسیدگی به آنها باشند.

شهردار منطقه 18 تهران در بخش دیگری از سخنان خویش به مقایسه گزارش عملکرد سال گذشته این سامانه با دو ماه ابتدائی امسال پرداخت و گفت : طی این مدت نیز تعداد 128مورد پیام شهروندی به این مرکز ارسال که آمار ها حاکی ازرضایتمندی و تقدیر 94درصدی شهروندان داشته و بیشترین فراوانی پیامها به شهرداری ناحیه یک با 24 درصد می باشد.

این مقام مسئول همچنین به تشریح وتبیین اهداف آموزشی این مرکز سامانه اشاره داشت که درمراکز عمومی محلات هجده گانه و شهرکهای بخش حریم کارگاه هائی برگزاروشهروندان طی آن نکات مهمی رادرخصوص رویکردها و برنامه های این سامانه فرا می گیرند.

مقالات مرتبط
loading
  نظرات